Aveti posibilitatea sa beneficiati de intreaga noastra paleta de servicii si sa organizati o intalnire de afaceri reusita cu posibilitati de cazare si de servire a mesei. Locatiile deosebite pentru dicutii si prezentari alaturi de cadrul inconjurator vor fi aliatii dumneavoastra pentru ca invitatii sa fie mai relaxati si mai receptivi. 

 

Complexul Hotelier Ciric dispune de 3 săli de conferinţe de capacităţi diferite, de 20, 40 şi respectiv 400 de locuri, ce se adaptează fiecărui tip de eveniment organizat.

 

Ele sunt dotate cu aer condiţionat, microfoane cu instalaţie de sonorizare-amplificare, videoproiector, retroproiector, ecran de proiecţie, flipchart si materiale de papetarie. Succesul evenimentului organizat este asigurat şi de conectarea continuă la linia telefonică, internet şi fax. Meniuri specifice

 

Pe lângă asigurarea logisticii necesare, la dispoziţia dumneavoastră se află şi un serviciu excelent gata să vă îndeplinească cererile în cel mai scurt timp. Personalul specializat în catering se va ocupa fie de realizarea unui meniu în stil bufet, fie a unui meniu în stil restaurant. 

 

Complexul Hotelier Ciric vă va oferi toate informațiile necesare și tot sprijinul pentru a vă alcătui un meniu personalizat, conform dorințelor dumneavoastră.

 

Access rutier dinspre Est

Access rutier dinspre Vest